Icono de descargas.com

El Nacional.cat

Amb l’aplicació d’ElNacional per a iOS, tens a l'abast ...
No dudes en descargar El Nacional.cat para Iphone si lo que buscas en Descargas.com es lo mejor de Noticias En la categoría de Noticias El Nacional.cat se desenvuelve muy bien, con más de 963 descargas es una de las aplicaciones más vistas de nuestra web Descargas.com. Sigue apoyando a Grup les noticies de cat y descarga aquí sus programas rápidamente.

Tal ha sido el éxito de esta aplicación que los más de 963 usuarios que la han descargado la han valorado muy bien. Conforme creció su popularidad y sus ingresos fueron en aumento, empezaron a crear más y más contenido original con lo que podemos esperar mejoras continuas sobre ella. La app está programada para ser muy fluida, reduciendo el tiempo de carga que necesita para aparecer en pantalla.

Amb l’aplicació d’ElNacional per a iOS, tens a l'abast tota l’actualitat política, econòmica, social, cultural i esportiva de Catalunya.Una app ràpida, fàcil i intuïtiva que et permet guardar articles i personalitzar la portada del diari. Totalment gratuïta. FUNCIONALITATSL’aplicació és molt senzilla d’utilitzar. Consta de 4 botons que encapçalen la pantalla. Botó tornar endarrere: Permet anar a la portada en qualsevol moment de la navegació. Botó N+: És on localitzem els articles, firmes, seccions, cerques o etiquetes guardades prèviament. Aquí gestiones quins articles guardats pots destacar com a favorits.Per personalitzar la portada del diari, primer has de guardar el contingut que t'interessa (per exemple: secció esports) i des de N+ fas clic a la icona en forma de punts suspensius on has de prémer la icona en forma de casa. Botó +: És el botó que et permet guardar el contingut. Botó compartir: Et permet compartir el contingut a les xarxes socials i a tots els canals de comunicació que tinguis disponibles al mòbil. El Nacional.cat és un diari català, de vocació europea i global, que neix a la xarxa sota la direcció i l’impuls del periodista José Antich i un equip de professionals compromesos amb els valors del periodisme des d’una mirada lliure, plural i oberta.El Nacional.cat s’edita en català i en castellà. Té els àmbits d’atenció preferent en l’actualitat política, econòmica, social, cultural i esportiva, ...

Características de El Nacional.cat


Notice: Undefined variable: video in /var/www/html/descargas/newurl/resources/templates/post/index.php on line 270

Ofertas relacionadas

Otros usuarios vieron estos productos

descargas.com

Tu buscador de descargas de software y apps

Busca y encuentra el mejor software con opiniones y valoraciones de usuarios como tú. Nuestra AI selecciona y categoriza el listado de apps con la mayor calidad y con garantías de verdad. En Descargas.com encontrarás categorías diferentes, desde juegos a software de seguridad o utilidades entre otras. Opina y valora para otros usuarios y ayuda a la comunidad a descargar sólo esos programas que son Top.

Este sitio utiliza cookies de terceros para obtener datos estadísticos en la navegación de nuestros usuarios y mejorar los contenidos que ofrece el sitio. Si acepta o continúa navegando, consideramos que está de acuerdo con su uso. Más información